czwartek, 16 listopada 2017

W świątecznym nastroju


Witajcie Kochani,


dzisiaj obiecana zmiana klimatu i techniki.
Chcę Wam zaprezentować mroźny i oszroniony lampion, który wykonałam wg własnego, autorskiego pomysłu. Znalazłam u siebie zupełnie do niczego nieprzydatny kieliszek i postanowiłam zamienić go w estetyczną i gustowną ozdobę świątecznego stołu. W ruch poszły: biała serwetka ryżowa, serwetka obiadowa z wzorem listeczków ostrokrzewu i jodełki, dziurkacz - śnieżynka, klej do decu i pasta śnieżna oraz lakier. Parę godzin pracy połączonej z oczekiwaniem na wyschnięcie preparatów - oto historia metamorfozy brzydkiego kaczątka w dostojnego łabędzia ;-)




































Kochani, zanim wyrzucicie zbędny bibelot do kosza, popatrzcie na niego oczami wyobraźni, pomyślcie, jak można go jeszcze zagospodarować, tchnijcie w niego duszę i podarujcie drugie życie. Niech będzie bohaterem artystycznych zmagań by stać się przedmiotem w bardziej dla Was użytecznej roli. Efekt z pewnością Was zadowoli.

Pomyślicie że zapędy do metamorfoz są już moim skrzywieniem - macie rację, ale uwierzcie że to bardzo wciąga a człowiek uczy się kreatywnego spojrzenia na zupełnie banalne przedmioty. Jest tyle różnych możliwości i technik, nie dajcie się ograniczyć swojej wyobraźni, wyjdźcie poza ramy i szablony komercji i zróbcie sobie coś ładnego, własnego i funkcjonalnego - to wielka frajda!


Lampion zgłaszam na wyzwania:

- Manuna - Magiczny czas Świąt

http://manunapl.blogspot.com/2017/11/wywanie-7-magiczny-czas-swiat.html


- Kwiat Dolnośląski - Domowy recykling

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2017/11/domowy-recykling-wyzwanie-w-listopadzie.html



- Studio Szok - Pada śnieg, pada śnieg


http://studioszok.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-56-pada-snieg-pada-snieg.html

Dziękuję że jesteście, cały czas tu zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie w postaci komentarzy, jest mi ogromnie miło ;-)))

Za kilka dni kolejny wpis, na który już dzisiaj serdecznie zapraszam.

Do następnego razu, pozdrawiam,
Inka

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oooooj dzięki wielkie Natalia :-))) Przesyłam serducho!

      Usuń
  2. Wyczarowałas cos ślicznego :) Ze świeczką musi wygladac wspaniale, nastrojowo, choć zdjęcie tego nie oddaje. wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, ze świecą wygląda pięknie ale ja niestety nie potrafię zrobić dobrych zdjęć w nocnej scenerii, więc sama widzisz - wyszły jakie wyszły - liczę bardziej na Waszą artystyczną wyobraźnię w kwestii odbioru i oceny mojego ostatniego zdjęcia :-)))Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Bardzo lubię pracować z papierem ryżowym , na szkło jest idealny. Świetnie wyglądają akrylowe otwierane bombki robione od środka tzw odwróconym decoupage.
    Metamorfoza kieliszka cudna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu Ze Ty - mróweczka jakich mało, bardzo lubisz decu i takie klimaty. Bombki też już u mnie powstały, pochwalę się bliżej świąt swoimi akrylowymi i nie tylko, tworkami :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Piękne drugie życie :)
    Ja to już prawie niczego nie wyrzucam, bo może się przydać... mojego męża to zbytnio nie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha... Ula skąd ja to znam? U mnie jest tak samo ale powiem szczerze że te wszystkie bibeloty z czasem są jak skarby wykopane spod ziemi :-))) Dziękuję za uznanie i sympatyczne odwiedzinki. Zapraszam ponownie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Basiu :-))) Dziękuję z całego serducha!

      Usuń
  6. piękny świecznik , od pewnego czasu tez nic nie wyrzucam , a wena przychodzi z czasem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest również u mnie - dobrze że mam w domu duży strych - skarbnica przydasiów wszelakich :-)))Dziękuję za sympatyczną wizytę i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Ach jaki piękny...tak cudowni ozdobiony...zapachniało świętami...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu, jest taki zwykły ale chyba ma swój urok - tak mi się przynajmniej wydaje :-))) Mała rzecz a cieszy:-) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  8. Przepiękny i bardzo nastrojowy lampion, który wspaniale podkreśli magię świąt.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Małgosiu, już czeka na ten moment by zabłysnąć na wigilijnym stole :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. mam w domku zrobiony dawno temu, bardzo podobny lampionik:) pozdrowienia i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Asiu że to była bardzo fajna i zdecydowanie bardzo łatwa praca a efekt mnie całkiem zadowala :-))) Chciałabym zobaczyć jak wygląda Twój lampion :-) Odwzajemniam uściski i pozdrowienia!

      Usuń
    2. jak już odkopię i odkurzę swoje świąteczne drobiazgi to może gdzieś zmieści się na zdjęciu :D buziki

      Usuń
  10. Piękny lampion stworzyłaś :) Właśnie sobie przypomniałam, że też gdzieś mam skitrany taki kielich....tylko gdzie?? haha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no właśnie ja swój znalazłam przy okazji jesiennych porządków na moim przepastnym i zagraconym strychu - może Ty też tam swojego poszukaj :-))))Dzięki za odwiedzinki i zapraszam tu ponownie!

      Usuń
  11. Super pomysł :) podoba mi się ta idea recyclingu i metamorfoz :) naprawdę fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam recykling - a ostatnio zaraziłam się gdzieś i zachorowałam na metamorfozę - chyba nieuleczalnie :-)))

      Usuń
  12. Pięknie ozdobiony lampion.Podoba mi się delikatny wianuszek z listeczkami.
    Zaprosiłaś pięknie zimę i powiało i u mnie białym puszkiem- raniutko było bielusieńko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Grażynko, jak miło czytać taki ujmujący komentarz :-)))

      Usuń
  13. zimowo, nastrojowo - dziękuję za wspólną zabawę z Manuną - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo i również dziękuję że mogę bawić się razem z Wami :-)))

      Usuń
  14. wspaniale ośnieżony świecznik :) Dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zima przyszła, sypnęło śniegiem na moim blogu :-)))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :-))) Głaszczę kotka - jest uroczy :-)))

      Usuń
  16. Uwielbiam rzeczy zrobione z niczego
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie będzie świecił :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna matamorfoza. Cudny klimat na długie zimowe wieczory :) Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu "Studio Szok".

    OdpowiedzUsuń