czwartek, 1 lutego 2018

Tu czytam...


Witajcie Kochani,


Jak sam tytuł wskazuje - dzisiaj troszkę o czytaniu książek a raczej o niezbędniku dla czytalskich, czyli zakładkach książkowych.
Bardzo lubię robić swoje zakładki z kolorowych ścinków i pasków papierów scrapowych, pozostających po innych projektach, z reguły po kartkach ;-)
Jeśli ktoś z Was jeszcze nie widział, a chciałby sobie zrobić zakładki taką ścinkową metodą, polecam z całego serca i zapraszam na mój kursik krok po kroku  przygotowany już jakiś czas temu >>> ZAKŁADKI Z PAPIEROWYCH ŚCINKÓW

Dzisiejsze zakładki  powstały dla bloga DIY - zrób to sam - przygotowałyśmy Wam fajne wyzwanie, w którym zachęcamy do własnoręcznego wykonania zakładek. Zainspirujcie się również pracami moich zdolnych Koleżanek i pobawcie razem z nami - zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie do udziału w naszym wyzwaniu :-)))














Zakładki robi się szybko i przyjemnie a przy okazji można wykorzystać pozostałości, które wiele osób, w tym również ja - namiętnie gromadzi :-)))

Jeśli pokusicie się o wykorzystanie tego pomysłu i powstaną u Was ścinkowe zakładki, pochwalcie się koniecznie w komentarzach, przybiegnę je je obejrzeć :-)

Natomiast moje zakładeczki posyłam na wyzwania:

- w Goscrap - kocham książki

Wyzwanie Kocham książki // I Love Books Challenge


oraz Zakładki z kotami na
 
- Wyzwania nie-kartkowe - Ach te koty

http://niekartkowo.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-22018-ach-te-koty-challenge.html

Pozdrawiam cieplutko, uściski,

Inka

31 komentarzy:

  1. Przepiękne zakładeczki, szczególnie podoba mi się ta z motylami i dzwoneczek przy kociej to fajny pomysł:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kocham robić ścinkowe zakładki,te zostały sprezentowane miłośnikom książek a kolejne czekają już w kolejce na zrobienie :-))) Pozdrawiam Cię gorąco Karolinko :-)))

      Usuń
  2. Śliczne :) Ta z kociakiem skradła mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki to ja bardzo lubię , ale przyznaję ścinkowych jeszcze nie robiłam . Twoje wyglądają rewelacyjnie !!
    Wezmę udział w zabawi na 100% .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu że masz słabość do robienia zakładeczek, zapraszam bardzo serdecznie do wspólnej zabawy, czekamy na Twoje cudeńka:-))) Dzięki za wizytę i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Świetne są :) Już mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładek nigdy za wiele, a zwłaszcza takich ślicznych jak Twoje. Ta z kotkiem szczególnie urzekająca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu, zgadzam się z Tobą i już przymierzam się do kolejnych. Dziękuję za miłe słówko i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  6. Cudowne zakładki :) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i cieszę się że przypadły Ci do gustu :-)))
      Również pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!

      Usuń
  7. Piękne zakładki, Halinko!
    Podziwiam, jak kreatywnie potrafisz wykorzystać wszystkie ścinki.
    Miłego weekendu, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Iwonko, och jak ja lubię tę zabawę w układanie ścinków - fajne zajęcie dla miłośniczki recyklingu wszelakiego :-))) Wzajemnie - cudownego weekendu również dla Ciebie :-)))

      Usuń
  8. Halinko , cudowne zakładki !!!
    Śledzę i podziwiam Twoją kreatywność, a tu potrafiłaś przepięknie to wykorzystać.
    Dziękuję za inspirację, na pewno kiedyś pokuszę się o zrobienie zakładek :))
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne słowa - uskrzydlają i ogromnie mnie cieszą :-))) Majeczko, na moim blogu znajdziesz kursik do wykonania takich ścinkowych zakładek - polecam i zachęcam do korzystania :-)) Serdeczności przesyłam :-)))

      Usuń
  9. Super wyszły. A ja w poniedziałek będę tworzyć zakładki dla siebie.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to może pokusisz się o zgłoszenie swoich zakładek do naszego wyzwania w DIY - zapraszam serdecznie :-)))
      Pozdrawiam i również miłej niedzieli życzę :-)))

      Usuń
  10. Pięknie dobrane ścinki i cudne zakładki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, jest mi bardzo miło :-)))

      Usuń
  11. Uwielbiam zakładki :) Twoje są świetne... ta z kotem - zabawna, ciekawa, bardzo fajnie rozłożyłaś wzór :) Ta z rowerem ma wspaniałe kolory, uwielbiam takie odcienie brązu... I motylki też ciekawe - takie nastrojowe, w sympatycznych kolorach :) Wszystkie to po prostu cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wiem że kochasz zakładki i książki - zapraszam do DIY na nasze wyzwanie - w tym miesiącu przyjmujemy zakładki - może dasz się namówić :-)))

      Usuń
  12. fajnie, ze każda inna a jako, że ja kociara ta z kotem dla mnie naj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham kociaki wszelkiej maści - i kocham robić te zakładki :-)))

      Usuń
  13. pięknie wyszły te zakładki! masz niezwykle interesujące pomysły Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń
  14. Śliczne zakładki Halinko :) Kocia jest super :) dziękuję za udział w wyzwaniu Ach, te koty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Uleńko, nie mogłam się oprzeć temu wyzwaniu, bo kocham koty miłością największą i jeśli się uda coś jeszcze wykombinuję na Wasze wyzwanie;-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Uwielbiam zakładki. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne - i każda inna, z pewnością do różnych gatunków literatury ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są te Twoje zakładki ... każda inna, każda warta uwagi :)
    Świetny pomysł na wykorzystanie resztek/ścinek ... z tego wyzwania zrezygnowałam niestety (zakładek u mnie dostatek no i luty taki krótki :D ).

    OdpowiedzUsuń