sobota, 3 marca 2018

Magiczna Kartka na Wielkanoc

Witajcie Kochani,


do Świąt Wielkanocnych już tylko miesiąc, więc czas najwyższy zabrać się za świąteczne kartkowanie. Zaczęliście już myśleć o pięknej oprawie życzeń wielkanocnych dla swoich bliskich, znajomych czy przyjaciół. U mnie praca wre od miesiąca a teraz nadszedł czas by pomalutku prezentować tutaj jej efekty. Za oknem sroga zima więc pomyślałam że ta karteczka będzie idealna na poprawę nastroju i ocieplenia mroźnego klimatu. Została w całości wykonana z papierów Magicznej Kartki - arkusze pochodzą z różnych kolekcji, ale idealnie do siebie pasują.
Stworzyłam bardzo wiosenny obrazek - jest kolorowo, kwiatowo i energetycznie. Moi stali Obserwatorzy wiedzą że mam słabość do cudownych papierów Magicznej Kartki - uwielbiam pracować z kolorowymi, tęczowymi, pastelowymi i wzorzystymi kolekcjami - a MK właśnie takie papierki projektuje. Zobaczcie jak niewiele potrzeba by powstał przepiękny, wręcz egzotyczny obrazek. To tylko dwa kawałki papierów i kilka detali pochodzących z arkuszy z pięknymi dodatkami. Kompozycję dopełniłam tekturkami, gazą, sizalem a w gniazdku usadowiłam dwa drewniane ptaszki.
Macie ochotę na porcję wiosennej inspiracji?  Zatem serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć - będzie ich dość sporo ale mam nadzieję że radosny klimat pracy nacieszy Wasze oko :-)))





























Gra światła i kolorów tworzy energetyczny obrazek, motywy roślinne oraz kwiatowe nastrajają bardzo pozytywnie a radosne ptaszki są pierwszą oznaką nastania cieplejszych dni - czekamy na wiosnę z utęsknieniem. Mam nadzieję że Święta Wielkanocne będą w tym roku cieplejsze i bardziej słoneczne niż ostatnio. Czego sobie i Wam gorąco życzę :-)))

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Crafty Moly - Wiosna, ach to Ty

http://craftymoly.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-67-wiosna-ach-to-ty.html

- Art Brawurka - Kartka na Wielkanoc

http://artbrawurka.blogspot.com/2018/03/kartka-na-wielkanoc-konkurs.html


- Scrap Shop - Zielono mi

http://scrapikowo.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-zielono-mi.html

- TricsArt - wyzwanie 2/2018 Na przekór zimie pokarzcie kolor

http://tricksartist.blogspot.com/2018/02/wyzwaniechallenge-22018.html



Na dzisiaj wszystko, Kochani, w marcu będziemy spotykać się częściej za sprawą sporej ilości prac jakie mam w planach Wam tu zaprezentować.

A teraz kończę i zmykam do kolejnych projektów. Buziaki!

Inka



28 komentarzy:

  1. Halinko, ta kartka jest przepiękna, prawdziwie wiosenna i pełna spokojnej, kojącej radości. Jestem zachwycona.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że choć taki malutki skrawek wiosny mogłam Wam podarować wirtualnie - na prawdziwą chyba jeszcze przyjdzie nam trochę poczekać. Dziękuję i odwzajemniam :-***

      Usuń
  2. Piękna, radosna, moze w końcu przywoła wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - też na to liczę, chociaż w Krakowie jeszcze mrozik trzyma :-)))

      Usuń
  3. Dwa kawałki papieru i dodatki. A co z talentem? Bez niego nic by nie powstało. Trzeba mieć to COŚ aby tworzyć takie piękne karteczki.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie piękne słowa - aż się zaczerwieniłam. Dziękuję ślicznie za uznanie dla mojej pracy :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Wiosna w pigułce! ;) radosna, pełna pozytywnej energii i w optymistycznej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko - no tak właśnie chcę mieć teraz za oknem a tu co - zimno, mróz, śnieg. Więc postanowiłam przywołać wiosnę sama - może niedługo przyjdzie do nas i zrobi się cieplej na dworze i naszych sercach :-)))

      Usuń
  5. fantastyczna karteczka Halinko! pokazałaś wiosnę pełną słońca, kolorów i radości; to czego już tak strasznie nam brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu - ja czekam już z utęsknieniem na pierwsze wiosenne promienie słońca i radosny śpiew ptaków. Nie lubię zimy więc zmajstrowałam taki mały kawałek wiosennego klimatu :-)

      Usuń
  6. Boska kartka, taka bardzo radosna. Jest w barwach tak pięknych. Masz niesamowity talent. To taka kartka, na którą można patrzeć i patrzeć i marzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przemiłe słowa - bardzo mnie podbudowałaś swoim pięknym komentarzem :-)))

      Usuń
  7. lubię głębię w Twoich kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, bardzo dużo się na niej dzieje :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale energia! I te warstwy!!! Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Shop:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wiosenna, żywa i nastrajająca pozytywnie kartka. Aż chce się biec na łąkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca:)Dziękujemy za udział w zabawie na blogu sklepu
    Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń